Zabezpieczenie antyspamowe *


Zabezpieczenie antyspamowe *


Obrazem docieramy do odbiorców szybciej i skuteczniej, a zamieszczane w Internecie filmy biją rekordy popularności. Wideomarketing to dziś najbardziej rozwijający się segment branży reklamowej.

W ciągu ostatnich kilku lat nastąpiła rewolucja w odbiorze internetowych treści. Z roku na rok coraz większe znaczenie, szczególnie w mediach społecznościowych, ma format wideo. Mówi się nawet o kulturze obrazkowej, która wraz z rozwojem Internetu opanowała świat. Dziś raczej przeglądamy tekst niż go czytamy w całości. Skupiamy się na pierwszych kilku zdaniach, a resztę „skanujemy”. Liczy się szybkość i trafność przekazu. Zabiegani nie mamy czasu na przyswajanie dłuższych treści. To dlatego najskuteczniejszą formą docierania z informacją są mikroblogi i klipy wideo, a zamieszczane w Internecie poradniki, niezależnie od tematu, biją rekordy popularności.

Każdego dnia na platformie YouTube przybywa 500 godzin nagrań. Jak wynika z badań Facebooka, z którego miesięcznie korzysta 2 mld ludzi i na którym konto ma ponad 70 mln firm z całego świata, reklamy wideo (oglądane nawet przez sekundę) przekładają się na zwiększenie rozpoznawalności marki i budowanie jej świadomości. Większa liczba odbiorców zaczyna też rozważać zakup produktu bądź usługi po obejrzeniu nagrania. Im dłużej jest odtwarzane, tym lepsze osiąga wyniki.

Dlaczego? Bo komunikaty wizualne przyswajamy szybciej i łatwiej. Tego rodzaju przekaz silnie oddziałuje też na nasze emocje. Za pośrednictwem filmu można prezentować każdą branżę. Warto reklamować oferowane produkty czy usługi oraz samo przedsiębiorstwo i jego pracowników, co pozwala pokazać ludzkie oblicze marki. Można też zamieścić opinie dotychczasowych klientów i niezależnych ekspertów, którzy wypowiedzą się o firmie czy oferowanym produkcie, ale też pomyśleć o filmach instruktażowych, poradnikach, animacjach. Wszystko to można nagrać w dowolnej lokalizacji lub studiu Greenbox, który daje cały szereg możliwości w postroprodukcji.

Po co? Bo dzięki przekazom wideo w nowatorski sposób docieramy do klientów, także tych nowych, zwiększamy świadomość marki, wpływamy na sprzedaż produktów i usług, nawiązujemy bliższą relację z odbiorcą, budujemy pozycję eksperta i zwiększamy zaufanie do marki. Wideomarketing pozwala przedstawić firmę w sposób, który klienci mogą szybko i łatwo zweryfikować.

Jak wyprodukować dobre wideo? Przede wszystkim trzeba pamiętać, że do odbiorców film dociera za pośrednictwem treści, dźwięków, odpowiednio dobranych scen i środków przekazu. Ważna jest długość filmu: im dłuższy, tym trudniej utrzymać uwagę odbiorcy. Optymalny czas to 2-3 minuty w zależności od tematu. Filmy publikowane na Facebooku są dużo krótsze – najczęściej 15-sekundowe. Materiał musi być nagrany profesjonalnie. Amatorski sprzęt czy dobór nieodpowiednich treści może negatywnie wpłynąć na odbiór firmy. O pomoc warto więc zwrócić się do profesjonalistów.

Skuteczny wideomarketing nie może też być akcją jednorazową. Nagranie i opublikowanie jednego filmu nie przyniesie oczekiwanych efektów. Warto rozważyć cykl materiałów lub stworzyć jeden, większy, i podzielić go na kilka części. To na pewno wpłynie na zaufanie klientów do marki.

No to akcja!

Creative Motion Video & Media Group
ul. Strasza 30, Kielce
tel. 600 943 973, 790 545 972
info@creativemotion.pl
www.creativemotion.pl

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close