Zabezpieczenie antyspamowe *


Zabezpieczenie antyspamowe *


Czym jest plyometria? To ćwiczenia skocznościowe, a więc wszelkie wyskoki i przeskoki. Jeśli chcemy poprawić naszą zwinność, refleks, szybkość i dynamikę ruchów, ten trening jest dla nas idealny. Od takich ćwiczeń dobrze jest zacząć sezon, ale nie zapominamy o nich także i później. Oto kilka propozycji, które dla Was przygotowałem. Ostrzegam! Trening jest bardzo ciężki!

Ćwiczenie 1: Przysiady z wyskokiem

Wykonaj tradycyjny przysiad – pamiętaj, aby plecy były proste, a kolana nie wychodziły poza linię stóp. Podczas ćwiczenia podskocz – staraj się wybijać z ugiętych nóg – ląduj w podobnej pozycji.

Liczba powtórzeń: 30

Ćwiczenie 2: Przenoszenie nóg

Przygotuj krzesło lub inny przedmiot, który wysokością sięgnie ci do uda. Stań prosto i staraj się przenieść wyprostowaną nogę ponad krzesło. Noga powinna być prosta w kolanie. Postaraj się także utrzymać równowagę i nie przechylać się na boki.

Liczba powtórzeń: 10 na jedną nogę

Ćwiczenie 3: Przeskoki z nogi na nogę

Na ziemi połóż matę. Lekko pochyl się do przodu, ale pamiętaj o prostych plecach. Przeskakuj z nogi na nogę nad matą. Wybijając się z prawej i lądując na lewej, staraj się dotknąć kostki lewą ręką.

Liczba powtórzeń: 20

Ćwiczenie 4: Kolana do klatki

Podskakuj, wybijając się z obu nóg. Kolana spróbuj przyciągnąć do klatki piersiowej. Staraj się wyskakiwać jak najwyżej, wybijaj się z lekko ugiętych nóg.

Liczba powtórzeń: 20

Ćwiczenie 5: Pajacyki bez rąk

Wykonaj klasyczne pajacyki, jednak pracuj tylko nogami. Ręce spleć na karku. Głowę trzymaj prosto, a plecy wyprostowane.

Liczba powtórzeń: 20

Wykonaj trzy serie ćwiczeń. Dobrze wykonany trening powinien dać Ci w kość! Nie zapomnij o rozgrzewce i ostudzeniu mięśni.

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close