Zabezpieczenie antyspamowe *


Zabezpieczenie antyspamowe *


Marzec to taki miesiąc, w którym jesteśmy rozdwojeni między noworocznymi postanowieniami a szeroko zakrojoną akcją „lato”. Zaczynamy powoli myśleć o plaży i zastanawiamy się, czy jesteśmy gotowi założyć bikini lub kąpielówki? Podsuwam więc ćwiczenia, które pomogą Wam osiągnąć założone cele.

Tym razem będziemy ćwiczyć korpus. Potrzebna będzie piłka lekarska i mata. Pamiętajcie, aby nie ćwiczyć na miękkim podłożu – wasz wysiłek nie przyniesie wtedy oczekiwanego efektu.

Umieść piłkę między stopami, następnie połóż się na plecach. Unieś lekko nogi. Wyprostowane ręce połóż nad głową. Ruch polega na przenoszeniu piłki z pomiędzy kostek nad głowę.

Ilość powtórzeń: 20

Przyjmij pozycję jak do pompki, ale między rękami umieść piłkę lekarską. Odbijamy ręce od ziemi lekko dotykając piłki obiema dłońmi.

Ilość powtórzeń: 20

Wykonaj dynamiczny wypad, uginając lewą nogę, a następnie wybij się mocno z prawej. Wyląduj na niej i zrób wypad przyklękając znów na lewym kolanie. Po 10 powtórzeniach zmień nogę.

Ilość powtórzeń: 10 na nogę

Przyjmij pozycję do klasycznej deski. Następnie wykonaj pracę kolanem po przekątnej – lewe kolano wędruje do prawego łokcia, następnie prawe do lewego łokcia i wracamy do pozycji wyjściowej.

Ilość powtórzeń: 10 na nogę

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close