Zabezpieczenie antyspamowe *


Zabezpieczenie antyspamowe *


Mogę się założyć, że połowa z Was na listę swoich noworocznych postanowień wpisała spadek wagi lub regularne wizyty na siłowni. Nie mylę się, prawda? Zróbcie wszystko, aby w tych założeniach wytrwać. Niech to nie będzie Wasza przygoda. Pamiętajcie też, że podstawą zdrowego stylu życia jest dieta! Jeśli już o nią zadbaliście – czas na trening!

Tym razem skupimy się na mięśniach nóg. Potrzebne będą: mata do ćwiczeń i piłka lekarska lub ciężarek o wadze 3 kg.

Dynamiczne wyrzuty nóg

Oprzyj ręce na macie i mocno się zaprzyj. Następnie dynamicznie wyrzucaj do tyłu raz jedną, raz drugą nogę. Pamiętaj, aby podciągać nogę aż do łokcia, a ruch prowadź na zewnątrz.

Liczba powtórzeń: 20

Przekładanie piłki lekarskiej w wykroku

Chwyć piłkę lekarską w obie ręce. Dynamicznie zmieniaj nogi w wykroku, lekko przyklękając (nie dotykaj kolanem maty). Piłkę lekarską przenoś przed sobą lub nad głową.

Ilość powtórzeń: 20

Przysiady ze wspinaniem się na palce

Wykonaj przysiad, szeroko rozstawiając nogi. Stopy skieruj na zewnątrz. Pamiętaj o prostych plecach. Gdy wykonujesz przysiad, ręce znajdują się między nogami, przedłużając ruch. Przy wyproście wespnij się na palce, trzymając ręce nad głową.

Ilość powtórzeń: 20

Półprzysiad z wykopem

Wykonaj półprzysiad na jednej nodze, a następnie dotknij palców stopy, na której stoisz. Wyprostuj się i wykonaj wykop unoszonej nogi.

Ilość powtórzeń: 10 na jedną nogę

Jaskółka z rękoma wzdłuż tułowia

Zrób jaskółkę – stań na jednej nodze i pochyl ciało do przodu napinając mięśnie i trzymając ręce wzdłuż tułowia. Wracając do pozycji pionowej, przyciągnij łokieć do kolana nogi, która jest uniesiona.

Ilość powtórzeń: 10 na nogę

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close